مزایای طراحی مارکت پلیس دیجی کالا

طراحی سایت چند فروشندگی مثل دیجی کالا باید بسیار زیبا و قوی باشد تا بتواند مخاطبان زیادی را به خود جذب نماید؛ همچنین باید قابلیت اضافه کردن تعداد نامحدود فروشندگان و امکان ساخت فروشگاه ها و اضافه کردن تعداد بی شماری محصولات را داشته باشد. در این مطلب قصد داریم نمونه طراحی سایت مارکت پلیس زرین وب سایت، یعنی مارکت پلیس دیجی کالا را برای شما معرفی کنیم؛ تا با ویژگیهای یک فروشگاه ساز حرفه ای آشنا شوید.

طراحی سایت چند فروشندگی

مزایای طراحی سایت مارکت پلیس (market place) برای فروشندگان

  • یک سایت برای فروشندگان متعدد
  • امکان افزودن تعداد بیشماری از تأمین کنندگان و صاحبان شرکت ها و کارخانه ها
  • هر بازرگان او را قادر می سازد تا در سایت ثبت نام کند و محصولات خود را در سایت های خود در کارمزد هایی که برای هر فروش سایت خود دریافت می کنید اضافه و بفروشد
  • هر فروشنده برای مدیریت محصولات و سفارشات خود ، پنل مدیریتی مخصوص خود را دارد
  • روشهای مختلف پرداخت و ارسال را اضافه و اصلاح کنید
  • محدود کردن معاملات و ارتباطات بازرگان و خریدار در سایت برای اطمینان از روند خرید و فروش و اطمینان از دریافت کار مزد
  • یک طراحی حرفه ای سازگار با موبایل مانند دیجی کالا
  • برنامه تلفن همراه Android
  • امکان افزودن محصولات در فروشگاه و انتخاب بخش یا ایجاد بخشهای خاص خود
  • امکان پیگیری درخواست ها و تغییر وضعیت آنها
  • توانایی دنبال کردن نظرات و محصولات
  • امکان پرداخت هزینه اشتراک از طریق درگاه بانکی
  • توانایی پیگیری سوابق معاملات، خواه آنها را پرداخت یا دریافت کرده است ، با یک سیستم جستجوی آسان و خوب
  • امکان دریافت پیام از مشتریان، پاسخگویی به آنها
  • فیلم آموزش پنل مدیریت
  • امکان فعال کردن و غیرفعال کردن و اضافه کردن روش های حمل و نقل (اجازه دادن به فروشنده برای اضافه کردن روش های حمل و نقل خود)
  • امکان عنوان ، نام فروشگاه یا لینک فروشگاه فروشنده و افزودن حساب کاربری خود یا فروشگاهش
  • امکان بار گذاری آرم فروشگاه و عکس روی جلد فروشگاه
  • توانایی برای فعال کردن فروشنده ، غیرفعال کردن آن ، حذف یا اصلاح آن
  • توانایی فعال کردن، غیرفعال کردن یا اصلاح محصولات فروشندگان
  • امکان مدیریت برای افزودن بخش فقط برای فروشندگان یا استفاده از بخشهای عادی فروشگاه
  • امکان اضافه کردن سود به فروشنده یا درخواست از او برای پرداخت هزینه ها به طور خودکار یا دستی
  • امکان فعال سازی ارتباطات اجتماعی برای فروشنده
  • امکان فعال سازی و غیرفعال کردن روش های حمل و نقل و پرداخت
  • امکان افزودن بیش از یک زبان و واحد پول و اتصال به درگاه paypal

طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای

راه های کسب سود از طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای

با طراحی سایت مارکت پلیس شما روش های سود دهی بسیاری پیش رو خواهید داشت؛ اکنون به تفصیل به شرح هر یک از این روش ها خواهیم پرداخت.

 

اول: سود حاصل از فروش محصولات

سایت چند فروشندگی، این امکان را به تجار می دهد تا در سایت ثبت نام کرده و یک یا چند فروشگاه آنلاین ایجاد کنند ، محصولات را برای هر فروشگاه جداگانه قرار دهند و این محصولات را برای فروش از طریق پنل مدیریتی خود نمایش دهند. بنابراین هر چه تعداد فروشندگان سایت شما بیشتر باشد تعداد متنوعی از بازدیدکنندگان نیز به سوی سایت شما جذب خواهند شد و این یعنی فروش بیشتر …. با راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی موفق قطعا سایتتان بازدیدکننده و فروشنده بیشتری به سوی خود جذب خواهد کرد.

 

دوم: با قرار دادن ویژگی های خاص از برخی فروشندگان سود بیشتری دریافت کنید

در طراحی سایت چند فروشندگی با افزایش تعداد فروشندگان سایت، بسیاری از تجار هجوم می آورند تا فروشگاه خود را با یک ظاهر متمایز نشان دهند؛ تا بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب کنند.

شما می توانید محصولات آنها را در صفحه اصلی سایت قرار دهید و به نوعی یک ویژگی متمایز در سایت ایجاد کنید. یکی دیگر از روشها، نمایش متمایز محصولات در فروشگاه خودشان یا در صفحه اصلی سایت است.

این دقیقا همان کاری است که در طراحی سایت مشابه دیوار صورت می گیرد. در این گونه سایت ها افراد برای اینکه آگهی خود را ویژه یا نردبان کنند هزینه بیشتری می پردازند.

 

سوم: قرار دادن تبلیغات در سایت خود ( جذب از طریق تبلیغات)

همانند تبلیغات Google AdSense از طرف Google ، به محض اشتراک در تبلیغات Google AdSense ، به شما یک کد برنامه ای می دهد تا در سایت خود قرار دهید تا تبلیغات Google را در سایت خود به محض بازدیدکننده نشان دهد. همچنین می توانید برای سایر شرکت ها یا مارک ها با دریافت مبلغی تبلیغات در سایت خود قرار دهید، اما این روش، نیاز به داشتن تعداد قابل توجهی بازدید کننده دارد.

فروشگاه اینترنتی چند فروشنده

روش های بازاریابی برای مارکت پلیس دیجی کالا

اول: کمپین های بازاریابی

کمپین های بازاریابی، با قرار دادن تبلیغات برای سایت شما در این سایتها صورت می گیرد. به این صورت که با مبلغی پول در یک سایت مشهور، Google AdWords یا تالارهای گفتمان تبلیغات انجام میشود. یکی از مهمترین مزایای این روش این است که نتایج مستقیم می دهد. پس از شروع تبلیغات، بازدیدکنندگان وارد سایت شما می شوند و از این روش سود استفاده می کنند. ورود بازدیدکنندگان به سایت شما نیز ممکن است برای برخی از صاحبان سایت گران باشد.

دوم: سایت خود را برای موتور های جستجو بهینه کنید

بسیاری از دارندگان فروشگاه اینترنتی چند فروشنده این روش را ترجیح می دهند؛ زیرا آنها مقالات زیادی راجع به فعالیت سایت خود به روش متمایز و سازگار با موتور های جستجو می نویسند. هرچه تعداد مقالات نوشته شده و منظم بودن تاریخ انتشار آن بیشتر باشد، تعداد بازدیدکنندگان روزانه افزایش می یابد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو

نمونه کارها

نمونه قالب سایت تخفیف گروهی